This blog supports English, French and Russian comments.
Layout made for Chrome/Firefox.

Wednesday, December 16, 2009

Prothesys

That is it! I finally got my hand on an Unoa Akubi faceplate for Blyss - that is going to be head-damaging :D I can't wait to receive it^^ Many thanks to everyone who tried to help and suppor my quest.
I'm also done with torturing the Llegs of Blyss - I hope I can keep them this way without the blushing going off for a moment.

J'ai enfin réussi à mettre la main sur une faceplate "O" pour mon unoa, ça va tout casser! :D j'ai hâte de voir comment le visage de Blyss va pouvoir être transposé la dessus. Un grand merci pour tout ceux qui m'ont aidé dans cette recherche et qui m'ont encouragé.
J'en ai finis avec les jambes à Blyss aussi, mondieuh que c'était laborieux! J'espère pouvoir les garder un peu sans écailles de blush maintenant.

Ну вот мне все таки удалось заполучить юношный фэйсплейт, за которым я охотилась - вот пойдут клочки по закоулочкам%) С росписью ног я закончила, металлическая часть была гораздо сложнее кожанной, но выглядит (за счет опыта) наверное даже лучше, хотя и не так, какмне бы хотелось.



No comments:

Post a Comment