This blog supports English, French and Russian comments.
Layout made for Chrome/Firefox.

Saturday, January 16, 2010

U-no-ash!

The dragon-boy is back?
I got my brand new L-bi madoromi faceplate, modded it and gave it a faceup. I'll need some time to get used to it, but it pretty much looks like Ash to me ^^
It's not the faceup I'm going to keep (it got chipped in the middle of the process >.>), I also need a new wig and a smaller pair of eyes for him. And I'd like to try modding his ears into Ash'es elf ears someday.

Ash est de retour - ou presque.
J'ai reçu la jolie faceplate L-bi maboromi toute fraiche, je l'ai bien amoché, j'ai fais un faceup dessus. J'aurais besoin d'un peu de temps pour m'y habituer, mais on dirait bien que c'est Ash ^^
Par contre il va falloir refaire le faceup que j'ai réussi à écailler en plein milieu du travail -_- Puis il aura besoin d'une wig et de yeux à sa taille aussi. J'aimerais un jour lui faire des oreilles d'elf, mais pas maintenant tout de suite.)






3 comments:

  1. Aaassssshhhhh piti dragounet d'amuuur *_*
    Ha la je le préfère à son ancienne tête. J'aime beaucoup je trouve qu'il ressemble beaucoup plus à tes dessins là.
    *va jouer avec les méches turquoises*

    ReplyDelete
  2. Hi It's me Urushi-kitty from DOA, I was just wondering what headback you use for Ash/Blyss. Oh and Ash is really lovely.

    ReplyDelete
  3. Maz, mais c'est finis de le décoiffer! nonmais XD Mercii, je le trouve aussi plus "Ash", peut être parce que je l'ai pas mal amoché de mes mains aussi%)

    Urushi, Hey there, nice to see ya! I'm using a hand-made headback, I think there's an artist on Doa who used to make those, I can't recall her username, you might be able to find one on the marketplace^^

    ReplyDelete